Friday, 9 September 2016

ၾကက္ေျခခတ္ကေလးမ်ား

ၾကက္ေျခခတ္ကေလးမ်ား
===================
“ေအးလြင္ေရ …”
ငိုသံပါ အသံဆိုးႀကီးနဲ႔ အိမ္ေရွ႕က ႐ုတ္တရက္ ေအာ္လိုက္သံ ၾကားရေတာ့ စာဖတ္ေနတဲ့ ကြၽန္မ အရမ္းလန႔္မိတယ္။ ထင္တဲ့ အတိုင္းပါပဲ၊ မ်က္လုံး နီနီ၊ မ်က္ႏွာ ေဖာသြပ္သြပ္၊ ဒယီးဒယိုင္ ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ ပုဆိုးမနိုင္၊ ပဝါမနိုင္၊ လူပ်ိဳေပါက္ တစ္ေယာက္ဟာ တစ္ဖက္က ၾကာဆံေၾကာ္၊ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ထုပ္ကေလး ကိုင္၊ တစ္ဖက္က ကြၽန္မတို႔ အိမ္ဝင္းထရံကို အားျပဳမွီၿပီး မနည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ထိန္းရပ္ေနရတဲ့ အျဖစ္ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ ေသခ်ာတာေပါ့။ ကြၽန္မတို႔နဲ႔ တစ္အိမ္ေက်ာ္က ေအးလြင္ ဆိုတဲ့သူနဲ႔ အသက္တူ၊ အ႐ြယ္တူ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္။ သူငယ္ခ်င္းေနမွာ၊ ေအးလြင္ဆီ လာတာ ေနမွာလို႔ ကြၽန္မ ခ်က္ခ်င္း သိလိုက္တယ္။ အင္း …
“ကေလး ... ဒီအိမ္က ေအးလြင္အိမ္ မဟုတ္ဘူးကြဲ႕၊ ေအးလြင္အိမ္က တစ္အိမ္ေက်ာ္မွာ”
ကြၽန္မ အသံ ၾကားရေတာ့ ဝင္းထရံတိုင္ကို အားျပဳ ကိုင္ထားရာက က်ိဳးေနတဲ့ ဇက္ကို မနည္းေမာ့ၿပီး ကြၽန္မကို မ်က္ေထာင့္နီႀကီးနဲ႔ လွမ္းၾကည့္တယ္။ အို … ဒီကေလးရဲ႕ မ်က္လုံးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြ ရႊဲလို႔ပါလား။
“ဆရာမ … ဟီး … ဆရာမ၊ ကြၽန္ေတာ္ ေအးလြင္အိမ္ကို မသိေတာ့ဘူး၊ မသြားတတ္ေတာ့ဘူး ဆရာမ … ဟီး”
ေျပာေျပာဆိုဆို ငိုခ်လိုက္တဲ့ ေကာင္ေလးကို ၾကည့္ၿပီး ဪ ... ဒုကၡပါပဲလို႔ စိတ္ထဲက ညည္းမိတယ္။ သူ႔ကိုယ္သူ လဲက် မသြားေအာင္ ဝင္းထရံတိုင္ကို ေျခကန္ ဆြဲထားရတာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ၾကည့္ၿပီး …
“ေအးလြင္တို႔ အိမ္က တစ္ေယာက္ေယာက္ ဒီမွာ လာေခၚပါဦးေဟ့၊ မလာနိုင္လို႔တဲ့ … ငိုေနတယ္” လို႔ အသံျမႇင့္ၿပီး ေအာ္ေခၚလိုက္ေတာ့မွ ေအးလြင္ အေမက ေျပးထြက္လာၿပီး ေကာင္ေလးကို တြဲေခၚသြားတယ္။
ေကာင္ေလးက ေခါင္းတရမ္းရမ္းနဲ႔ လိုက္သြားရင္း “ေဟာဒီမွာ ေအးလြင္ဖို႔ ဝယ္လာတယ္၊ ခါတိုင္း ဒီအခ်ိန္ဆို ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္အတူ ၾကာဆံေၾကာ္ စားေနက်ဗ် ဟီး” ဆိုၿပီး တငိုငို တရယ္ရယ္ ပါသြား ပါေလေရာ။
ကြၽန္မလည္း သူ ထြက္သြားေတာ့မွ ရင္တုန္ပန္းတုန္ ျဖစ္လာၿပီး ကုလားထိုင္ တစ္လုံးေပၚကို ျဖည္းျဖည္းေလး ထိုင္ခ်လိုက္ရတယ္။ သူ႔သူငယ္ခ်င္း ေအးလြင္ဆီက လြန္ခဲ့တဲ့ နာရီဝက္ ေလာက္ကမွ ကြၽန္မ လူမမာေမး ျပန္ေရာက္လာတာ။ ေသခ်ာတယ္။ သူ ဝယ္လာတဲ့ ၾကာဆံေၾကာ္ကို ထစားနိုင္တဲ့ အေျခအေန ဘယ္နည္းနဲ႔မွ ေအးလြင္မွာ မရွိေတာ့ဘူး။ ကြၽန္မ သြားေတာ့ကို ခြၽဲေတြ တဂီးဂီး ဆို႔ၿပီး ဖုတ္လႈိက္ ဖုတ္လႈိက္ကို အသက္ရွဴ ေနရတာေလး ၾကည့္ရင္း ၾကည့္ရင္း စိတ္မေကာင္း ျဖစ္လာလို႔ လွည့္ထြက္လာေတာ့ အိမ္နီးခ်င္း တစ္ေယာက္က “ညေန ေစာင္းမယ္ မထင္ေတာ့ဘူး” လို႔ ေျပာရင္း ေနာက္က လိုက္ထြက္ လာခဲ့ၾကတာ။ လူေတြ၊ အမ်ိဳးေတြ ဝိုင္းအုံေနတဲ့ ၾကားက ေအးလြင္ကို ၾကည့္ၿပီး ရင္ထဲမွာ မေကာင္းလိုက္တာ။ ျပန္ေတြးရင္ အသားျဖဴျဖဴ၊ မ်က္ႏွာခ်ိဳခ်ိဳ၊ ကိုယ္လုံး ျပည့္ျပည့္နဲ႔ အျမဲတမ္း ျပံဳးေနၿပီး ဖိနပ္မပါဘဲ လမ္းေလွ်ာက္ ေနတတ္တဲ့ က်န္းမာတုန္းက ေအးလြင္ကို ျပန္ျမင္ေယာင္ ေနမိတယ္။
“ဆရာမ၊ အေမႏု ႏွိပ္မလားဟင္၊ ကြၽန္ေတာ္ ႏွိပ္ေပးမယ္”
ကြၽန္မ ေလျဖတ္ၿပီး ေနေကာင္းစ ေန႔လယ္ေန႔ခင္း တစ္ေရးတစ္ေမာ အိပ္တဲ့အခ်ိန္ အိမ္တံခါး၀ ေအးလြင္ ေပၚလာတယ္။ ကြၽန္မကို ဆရာမလို႔လည္း ေခၚတယ္၊ တစ္ခါတေလ အေမႏု တဲ့။ အိမ္ေထာင္မရွိတဲ့ ၾကံဳရာက်ပန္း လုပ္စားေနတဲ့ ႐ုိး႐ုိးသားသား လူငယ္ေလး၊ ကင္းေစာင့္ ရမလား၊ ခ်ဳံရွင္း ရမလား ရတယ္၊ အမႈိက္က်ဳံး ရမလား ရတယ္။ သစ္ပင္ ခုတ္ရဦးမလား၊ အားေကာင္း ေမာင္းသန္ ေအးလြင္တို႔က မမႈဘူး။ အိမ္ကလည္း တစ္အိမ္ေက်ာ္၊ သူ႔မိဘမ်ားနဲ႔လည္း ရင္းႏွီးေနေတာ့ တူသား အရင္းလို ျဖစ္ေနၿပီ။
ဒီရပ္ကြက္ကေလးက ကေလးမေတြကလည္း ကြၽန္မ ေနမေကာင္းေနတာ သိေတာ့ တစ္ေယာက္တစ္လက္ ၾကံဳရာ ေကာက္လုပ္ သြားၾကတာပဲ။ အခုပဲ ေအးလြင္လည္း သူတတ္ထားတဲ့ လက္ႏွိပ္ပညာနဲ႔ ကြၽန္မကို ကူညီေနတာ ေျခေတြ၊ လက္ေတြ၊ ခါးေတြ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ အေၾကာေျဖၿပီးေတာ့ ကြၽန္မက ဘယ္ေလာက္ ေပးရမလဲလို႔ ေမးရင္ ေအးလြင္က “သုံးဆယ္” လို႔ ထုံးစံအတိုင္း ေျဖတယ္။ ပိုေပးလည္း မယူဘူး၊ ကြၽန္မဆီက သုံးဆယ္ ရၿပီးတာနဲ႔ တန္းၿပီး ပုဂံကို သြားေတာ့တာပဲ။ သူက တစ္ခါေသာက္ရင္ သုံးဆယ္ဖိုးပဲ ေသာက္တာ။ ဘယ္ႏွခါ ေသာက္လဲလို႔ ေမးၾကည့္၊ မေရတြက္နိုင္ေအာင္ တစ္ေနကုန္ ေသာက္ေနတာတဲ့။ ေကာင္းၾကေရာ။
ရပ္ကြက္ထဲမွာ အေအး အပူ အေဖ်ာ္ယမကာဆိုင္ ေလး ငါးဆိုင္ရွိတဲ့ အထဲက ဒီပုဂံဆိုတဲ့ ဆိုင္ကေလးက နည္းနည္း ထူးျခားတယ္။ ေခ်ာင္က်က် ရပ္ကြက္ အေရွ႕ဖ်ား၊ ကန္စြန္းပင္ေတြ ဝိုင္းေနတဲ့ ေနရာမွာ သီးသီးသန႔္သန႔္ ရွိေနၿပီး တိတ္ဆိတ္ ေအးခ်မ္းေနတယ္။ ဆိုင္ရွင္ ကိုဝင္းၫြန႔္ကလည္း သေဘာေကာင္းတယ္။ သီခ်င္းဖြင့္တာကိုေတာင္မွ ေအးေအးၿငိမ့္ၿငိမ့္ သီခ်င္းေလးေတြ ေ႐ြးဖြင့္တာ ။ အခါႀကီး ရက္ႀကီးေတြမွာ သူ႕ဆိုင္က ေဖာက္သည္ေတြကို အေပ်ာ္ ကံစမ္းမဲ ေဖာက္တာတို႔၊ ဘုရားဖူး လိုက္ပို႔တာတို႔ လုပ္တတ္ေသးတယ္။
ဆိုင္နံရံမွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားတဲ့ ပိတ္ခ်င္းေျမာင္တို႔၊ ေပၚေတာ္မူတို႔၊ သမၺဳေဒၶတို႔ သြားတုန္းက အုပ္စုလိုက္ တေပ်ာ္တပါး ႐ုိက္ထားတဲ့ ဓာတ္ပုံေတြထဲမွာ ေအးလြင္တို႔ ဟန္ေပး၊ ဂိုက္ေပး ၾကမ္းေနၾကတာေတြ ေတြ႕ေနရတာေပါ့။ အခ်င္းခ်င္းလည္း အရမ္းခင္ၾကေတာ့ အခုလို ေသငယ္ေဇာ ေျမာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ခံစားၾကရရွာမွာပဲ။
ခဏေလး ၾကာေတာ့ ေအးလြင္တို႔ အိမ္ဘက္က စီခနဲ ငိုသံေတြ ဆူဆူညံညံ ၾကားရတယ္။ သြားရွာၿပီေပါ့လို႔ ကြၽန္မ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ ပုဆိုးမနိုင္ ပဝါမနိုင္ တဟီးဟီးငိုၿပီး ထြက္လာတဲ့ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္က “ငါက ခါတိုင္း ေသာက္ေနက် အခ်ိန္ပဲကြာ၊ ေသာက္ဦးဆိုၿပီး ပါးစပ္ထဲကို အရက္ေတြ ေလာင္းထည့္လိုက္တာကြ၊ ဒီေတာ့မွ ဒီေကာင္ ေက်နပ္ၿပီး ထြက္သြားေတာ့တာ” လို႔ ဗလုံးဗေထြး ေျပာေနတာနဲ႔ ကြၽန္မမွာ ျပံဳးရမလို၊ မဲ့ရမလို ျဖစ္ရေသးတယ္။ အသက္ငင္ေနတဲ့ လူမမာရဲ႕ ပါးစပ္ထဲကို အရက္ေတြ ေလာင္းထည့္သတဲ့၊ သီးၿပီး သြားရွာတာ ေနမွာလို႔ တိတ္တိတ္ကေလး ေတြးမိတယ္။ အင္း …။
အသုဘပို႔တဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့လည္း မ်က္လုံးေတြ နီရဲၿပီး မ်က္ႏွာေတြ ထူအမ္း၊ အနံ႔ တေထာင္းေထာင္း ထြက္ေနတဲ့ လူေတြက “ေအးလြင္အတြက္ ကုသိုလ္ပါ ခင္ဗ်ာ” ဆိုၿပီး ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ထုပ္ေတြ၊ ဆပ္ျပာမႈန႔္ေတြ ကမ္းၾကတယ္။ အဲဒီ ေနာက္ပိုင္း ညညမွာ ေခြးေတြ တဝုန္းဝုန္း ဆူရင္ေတာင္ ရပ္ကြက္ထဲက ဒီအခ်ိန္ ေအးလြင္ ကင္းလွည့္တဲ့ အခ်ိန္ပဲလို႔ ေျပာစမွတ္ ျပဳၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေသၿပီးတဲ့သူေလ။ ၾကာေတာ့လည္း ေမ့သေလာက္ ျဖစ္လာတာေပါ့။ ကိုယ့္လူမႈေရးနဲ႔ကိုယ္ မဟုတ္လား။
“ဆရာမ ပိေတာက္ပင္က ကိုင္းေတြ ေျခာက္ေနၿပီ၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ထင္းကေလး လိုလို႔ ခ်ိဳင္ခ်င္လို႔ပါ”
အိမ္ေပၚ တက္လာၿပီး ပိေတာက္ကိုင္းေျခာက္ ေတာင္းေနတဲ့လူက ဟိုတစ္ခါက ေအးလြင္ သူငယ္ခ်င္းေလးေလ။ ကြၽန္မလည္း ျခံထဲဆင္းၿပီး ပိေတာက္ပင္ ေအာက္မွာ သူတို႔ ေလး၊ ငါးေယာက္ ခ်ိဳင္တာၾကည့္ရင္း ဘာလုပ္ဖို႔လဲလို႔ စပ္စုၾကည့္မိတယ္။
“ဆရာမ မသိေသးဘူးလား၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ပုဂံက အေပါင္းအသင္း အုပ္စုေတြက အခုမနက္တိုင္း ဘုံဆြမ္း ေလာင္းေနၾကတယ္ေလ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔၊ ေအာင္မိုးထူးတို႔ အိမ္မွာ ခ်က္ေနတယ္။ ကိုဦးတို႔၊ ကိုသန္းထြန္းတို႔က ဆန္၊ ကိုေနာင္ေနာင္က ဆန္နဲ႔ဆီ၊ ရန္နိုင္ဦးတို႔၊ ဝင္းနိုင္တို႔က ထင္း၊ ကိုနိုင္ဝင္းက ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ ကိုခင္ဝင္းတို႔၊ ထိန္လင္းေအာင္တို႔၊ စိန္သံမဏိ၊ ေသးတာ၊ ကိုတိုး၊ ဦးခင္ေအာင္ သူတို႔လည္း တတ္နိုင္တဲ့ေငြ ထည့္ၾကတယ္။ မနက္တိုင္း ကိုဦးနဲ႔ ညီေထြးတို႔ ညီအစ္ကိုက နိဗၺာန္ေဆာ္ တာဝန္ယူၿပီး တစ္အိမ္တက္ဆင္း ႏႈိးလို႔ လူေအးတို႔နဲ႔ စုၿပီး ခ်က္ၾကတယ္။ ဆရာမရယ္ သံဃာေတာ္ေတြကို ေ႐ႊတေခ်ာင္း ေျမာင္းေထာင့္မွာ စုေပါင္း ေလာင္းၾကတယ္” လို႔ အားရပါးရ ရွင္းျပပါေလေရာ။
ကြၽန္မနားကို ကြၽန္မ မယုံမိဘူး။ တအံ့တဩနဲ႔ ေျပာေနတဲ့ ကိုဦးကို ေငးၾကည့္ေနမိတယ္။
“အဲဒါ ဆြမ္းခ်က္ဖို႔ ထင္းလိုလို႔ ဆရာမ ပိေတာက္ပင္ကို ေတာင္းေနတာပါ ဆရာမရယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆြမ္းေလာင္းခါစက အရက္သမားေတြ ေသမွာေၾကာက္လို႔ ေသြး႐ူးေသြးတန္းနဲ႔ လုပ္ေနတာပါကြာ၊ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္နဲ႔ ၿပီးသြားမွာပါလို႔ ကဲ့ရဲ႕ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က တကယ္ ေလာင္းၾကေတာ့ အခုဆို ထင္းေပါင္းတဲ့လူနဲ႔ ဆန္ေပါင္းတဲ့လူနဲ႔ ရပ္ကြက္ပါ ဝင္လာတယ္”
“ညေနေစာင္းဆို ဆရာမ ျမင္ေစခ်င္တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ပုဂံကို သြားၾကရင္ေလ ဆီပုလင္းေလး ဆြဲတဲ့သူနဲ႔၊ ဆန္ထုပ္ကေလး ဆြဲတဲ့သူနဲ႔ ေနာက္ၿပီး ဆိုင္ေရာက္ရင္လည္း အရင္က ႏွစ္ရာဖိုး ပါရင္ ႏွစ္ရာဖိုးလုံး ေသာက္ျဖစ္ၾကတာ။ အခု တစ္ရာေလာက္ေတာ့ ဆြမ္းေလာင္းဖို႔ထဲ ထည့္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေလွ်ာ့ေသာက္ျဖစ္တယ္ ဆရာမ”
ကြၽန္မ သူတို႔ေျပာတဲ့ စကားေတြကို တအံ့တဩ နားေထာင္ရင္းက အလုပ္မရွိတဲ့ လူငယ္ေလးေတြလည္း မဟုတ္။ ေလလြင့္ ေနၾကတာလည္း မဟုတ္။ ေန႔လယ္မွာ အလုပ္ကိုယ္စီ လုပ္လို႔ တတ္နိုင္သမွ် စီးပြားရွာလို႔။ ၿပီးေတာ့ ကုသိုလ္ေရး၊ လူမႈေရးလည္း ဝါသနာ ပါၾကတဲ့အျပင္ ကိုယ္တိုင္လည္း လက္ေတြ႕ လုပ္ေနၾကတဲ့ ကေလးေတြ ဘာျဖစ္လို႔မ်ား ဒီယမကာကို စြဲလမ္း တပ္မက္ၿပီး မျဖတ္နိုင္၊ မျပတ္နိုင္ေအာင္ ဘ၀ရဲ႕ ဘယ္လို စိန္ေခၚမႈေတြကိုမ်ား သူတို႔ မလြန္ဆန္နိုင္ ျဖစ္ေနၾကပါလိမ့္။
“ဆရာမ ဒီမွာ ၾကည့္ပါဦး၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေလ၊ သိပ္ခင္ၾကတာ၊ ဒါက ပိတ္ခ်င္းေျမာင္မွာ ႐ုိက္ထားတာ။ ဒါက သမၺဳေဒၶမွာ ႐ုိက္ထားတာ၊ ေတြ႕တယ္ မဟုတ္လား ဆရာမ၊ ပိတ္ခ်င္းေျမာင္မွာ ေရထဲမွာခ်ည္းပဲ”
တစ္ေယာက္က ဓာတ္ပုံကေလးေတြ ထုတ္ျပလို႔ ကြၽန္မ ယူၾကည့္လိုက္ရတယ္။ ကိုး႐ုိးကားရား မတ္တတ္ရပ္ၾက၊ လက္ေတြ ေျမႇာက္ၾက၊ ေခါင္းေတြ ေစာင္းၾကနဲ႔ ႐ုိက္ထားတဲ့ ေပ်ာ္ျမဴးေနၾကတဲ့ လူငယ္လူတက္ အားေကာင္းေမာင္းသန္ အ႐ြယ္ကေလးေတြထဲက ထူးျခားမႈ တစ္ခုကို ေတြ႕လို႔ ကြၽန္မ မ်က္ေမွာင္ကုတ္ သြားမိတယ္။
“ဟင္ … ဒီထဲက တခ်ိဳ႕ သုံးေလးေယာက္ကို ဘာလို႔ မ်က္ႏွာေလးေတြ ၾကက္ေျခခတ္ထား ရတာလဲ၊ သူတို႔က ဘယ္သူေတြလဲ”
အပ္က်သံ ၾကားရမတတ္ အားလုံး တိတ္ဆိတ္ ႏႈတ္ပိတ္သြားၾကၿပီး တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ ၾကည့္ေနၾကတဲ့ သူတို႔ဟာ ငိုေတာ့မလို၊ ၿပိဳေတာ့မလို ပုံစံေလးေတြ ခ်က္ခ်င္း ျဖစ္သြားလိုက္ၾကတာ။ ၿပီးမွ တစ္ေယာက္က တိုးတိုးေလး အသံမပြင့္တပြင့္နဲ႔ …
“အဲဒါေတြက ကြၽန္ေတာ္တို႔ထဲက ဆုံးသြားၾကတဲ့ သူေတြပါ ဆရာမ။ သူတို႔ မရွိၾကေတာ့ပါဘူး”
“အို”
ကြၽန္မရင္ထဲမွာ ဆို႔နစ္ၿပီး ဘာစကားမွ် မေျပာနိုင္ေတာ့ဘူး။ ပတ္ဝန္းက်င္ တစ္ခုလုံးက ေၾကာက္စရာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ တိတ္ဆိတ္သြားတယ္။ သူတို႔လည္း ဘာစကားမွ် ဆက္မေျပာနိုင္ေတာ့ဘဲ ထင္းေတြကို သယ္ၿပီး သြားၾကဖို႔ ေျခလွမ္းျပင္ၾကတယ္။ ကြၽန္မ ႏႈတ္ခမ္းေတြ တဆတ္ဆတ္ တုန္ေနရာက အေျပာခ်င္ဆုံး စကားတစ္ခြန္းကို သူတို႔ နာခံလိုသည္ ျဖစ္ေစ၊ မနာခံလိုသည္ ျဖစ္ေစ ဇြတ္မွိတ္ၿပီး ေျပာခ်လိုက္တယ္။
“ဒီမယ္ တစ္ခုေတာ့ မွာပါရေစကြယ္၊ ေလွ်ာ့ျဖစ္ေအာင္ ေလွ်ာ့ၾကပါဦး”
သူတို႔အားလုံး တညီတညာတည္း ေတြေတြေဝေဝ မ်က္ႏွာထားေတြနဲ႔ ကြၽန္မကို စိုက္ၾကည့္ၾကၿပီး ေခါင္းညိတ္ အေျဖေပးလို႔ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ပဲ ထြက္ခြာသြားၾကတယ္။ ကြၽန္မကေတာ့ ဓာတ္ပုံထဲက ေအးလြင္တို႔လို ၾကက္ေျခခတ္ကေလးေတြ ကိုသာ ရင္တနင့္နင့္နဲ႔ သတိရရင္း၊ သူတို႔ ေနာက္ေက်ာကို ေငးၾကည့္ရင္း ပိေတာက္ပင္ရိပ္ ေအာက္မွာ တစ္ေယာက္တည္း က်န္ရစ္ခဲ့ရ ပါေတာ့တယ္။
“ဪ … ေလွ်ာ့ရင္း ေလွ်ာ့ရင္း ေလ်ာ့ကုန္ၾကမွျဖင့္”
------------------------
ယဥ္ယဥ္ႏု (မႏၲေလး)
စရဏ မဂၢဇင္း၊ မတ္လ၊ ၂၀၀၆။

No comments:

Post a Comment