Thursday, 17 November 2016

ခ်စ္ကတိေတာ့ မပ်က္ဘူး ေကသီ

ခ်စ္ကတိေတာ့ မပ်က္ဘူး ေကသီ (ေသာ္တာေဆြ)
-------------------------------------------------------
မဟာအခ်စ္ဝတၳဳႀကီး
ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ရန္ကုန္ မႏၲေလးသြား စာပို႔ရထားေပၚသို႔ မိမိ လက္မွတ္ပါေသာ တြဲနံပါတ္၊ အခန္းနံပါတ္၊ ခံုနံပါတ္တို႔ကို ၾကည့္၍ တက္ခဲ့ရာ၊ ထိုအခန္းထဲ ဝင္လွ်င္ဝင္ခ်င္း မိမိအရင္ ေရာက္ႏွင့္ေနေသာ လံုးႀကီးေပါက္လွ အမ်ိဳးသမီးေခ်ာ တစ္ေယာက္ကို ျမင္ရသည္၌ သူ႔စိတ္ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚသြားပံုကို (...?) လြန္စြာမွ အံ့ဩမိေတာ့၏။ အေၾကာင္းမွာ ေမာင္ေမာင္သန္း၏ ဇနီးေခ်ာ ေသဆံုးသည္က မၾကာေသး၊ ရက္လည္ ဆြမ္းသြတ္ၿပီး သံုးရက္မွ် အၾကာ၌ အိမ္တြင္ ဇနီး၏ ေျခရာလက္ရာေတြ ၾကည့္ေန ျမင္ေနရ ပူေဆြးဒုကၡ ေရာက္လွသျဖင့္ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ဟူ၍ ခရီးရွည္ ထြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္၏။
သူတို႔ လင္မယားသည္ မိဘက ေပးစား၍ ယူခဲ့ရသည္ မဟုတ္၊ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ သမီးရည္းစား ထားၿပီးမွ ယူခဲ့ၾကရာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး လြန္စြာပင္ ခ်စ္ၾကလ်က္ ဇနီးသည္ အမည္က "ေကသီ" ျဖစ္သည္၊ ကုိေမာင္ေမာင္သန္းက အဖ်ားဆြတ္၍ "သီ" ဟု ေခၚသကဲ့သို႔ ေကသီကလည္း သူ႔ကို "သန္း" ဟု ေခၚခဲ့၏။ သူတို႔အိမ္ သြားလွ်င္ "သီေရ" "သန္းေရ" "သီေရ" "သန္းေရ" ႏွင့္ တသီတတန္းႀကီး ခ်စ္ခဲ့ၾကသူမ်ား ျဖစ္၏။
သူတို႔ လင္မယား ခ်စ္ၾကသည္မွာ အျခား လင္မယားေတြ ခ်စ္တာထက္ ရွစ္ဆပိုသည္ဟု ေအာက္ေမ့ခဲ့ၾက၏။ ေမာင္ေမာင္သန္း အလုပ္သြားမည္ ဆိုလွ်င္ ေကသီသည္ အိမ္ေပါက္ဝအထိ လိုက္လာခဲ့၍ ပါးကေလးကို ေမာ့ေပးရာ ေမာင္ေမာင္သန္းက ရႊတ္ခနဲ နမ္းၿပီးမွ "တာ့တာ ... တာ့တာ" ဟု တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ ႏႈတ္ဆက္ကာ ထြက္သြား၏။ အျပန္တြင္လည္း ေကသီက အေပါက္ဝမွ ဆီးႀကိဳေနကာ ေမႊးေမႊးသ,ထားေသာ ပါးျပင္ကေလးကို ေမာ့ေပး၏။ ၿပီးမွ တူစံုေမာင္မယ္ တစ္ေယာက္ခါး တစ္ေယာက္ ဖက္၍ လာၾက၏။
ဤသို႔လွ်င္ သူတို႔ လင္မယားသည္ ကမ႓ာေပၚမွာ အခ်စ္ဆံုး လင္မယားပဲဟု သူတို႔စိတ္မွာ စြဲျမဲကာ ေပါင္းသင္းခဲ့ရာ ငါးႏွစ္မွ် အၾကာ၌ ေကသီအား ေသမင္းက ေခ်ာဆြဲသြားသျဖင့္ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္အတိုင္း ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ေရာက္ရာ ေပါက္ရာ ဟူ၍ ခရီးရွည္ ထြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေတာ့၏။ စစ္ကုိင္းေတာင္႐ိုး ေရာက္ေသာ္ ရဟန္းေဘာင္ ကူးမည္ ဟူ၍လည္း စိတ္ကူးခဲ့၏။
ေမာင္ေမာင္သန္း စိတ္ထဲ တသသ, မေမ့ႏိုင္သည္ကား ေကသီ ေသခါနီး၌ "သန္းရယ္၊ သီေတာ့ ဒီေတာင္က မေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး၊ သီေသရင္ေလ သန္း ... သန္းေတာ့ ေနာက္မိန္းမ ယူေတာ့မွာပဲေနာ္၊ အဟင့္ ... ရႊတ္ ... ဖတ္"
ထိုအခါ ေမာင္ေမာင္သန္းက ေကသီ ႏႈတ္ခမ္းအစံုကို လက္ညႇိဳးႏွင့္ အသာေလး ဖိလိုက္ကာ ...
"အို ... သီ ... သန္းကို ဒီလိုမထင္နဲ႔ သန္းဟာေလ သီကလြဲရင္ ဘယ္သူ႔မွ မယူေတာ့ပါဘူး ဆိုတာ ကတိေပးပါတယ္၊ မင္းမွာသစၥာ လူမွာကတိတဲ့ ယံုပါေနာ္ အခ်စ္ရယ္"
ယင္းသို႔ျဖင့္ ေကသီ အေသေျဖာင့္ သြားသည္ဟု ေမာင္ေမာင္သန္း ယံုၾကည္၏။ မိမိကလည္း ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ သြားေလသူ ဇနီးအား ေပးလိုက္သည့္ ကတိကို မဖ်က္ပါဘူးဟု အဓိဌာန္ ျပဳထားပါ၏။
သို႔စဥ္လ်က္ ယခု ဒီမီးရထားေပၚမွ ဒီအမ်ိဳးသမီးေခ်ာ ျမင္ရေတာ့ မိမိစိတ္၌ ျဖစ္ေပၚလာပံုမွာ ထူးဆန္းေလစြဟု ေအာက္ေမ့ရေတာ့၏ ၊ အို ... ေလာကႀကီး၌ လူ႔စိတ္သည္ အံ့ဩဖြယ္ရာ ပါတကား၊ ပုထုဇဥ္ေနာ ဥမၼတေကာ ဟူ၍ ရွင္ေတာ္ဘုရား ေဟာခဲ့တာ မွန္လွေလစြဟု ဘုရားသခင္၏ ဂုဏ္ေတာ္ကို ခ်ီးက်ဴးမိျပန္ေတာ့၏။
ယခု အမ်ိဳးသမီးသည္ ေကသီ အရြယ္ေလာက္ပဲ၊ ကုိယ္လံုးကုိယ္ထည္ ျပည့္ျပည့္ႏွစ္ႏွစ္ တစ္တစ္ရစ္ရစ္ ေဖာင္းေဖာင္းအိအိ ေနလိုက္ပံုႀကီးကလည္း ေကသီေဘာ္ဒီႏွင့္ တူလိုက္ပါဘိ၊ ထိုအမ်ိဳးသမီး၏ ခႏၶာကိုယ္ကို ၾကည့္၍ ဟိုဟိုဒီဒီ စဥ္းစားမိေတာ့ မိမိမယား ေကသီဘအသက္ျပန္ရွင္ လာေလသလားဟုပင္ တင္စားမိေတာ့သည္။
ဤအမ်ိဳးသမီး၌ သူ႔အေဖာ္ အေဒၚႀကီးတစ္ေယာက္ ပါခဲ့သည္၊ ယင္းသို႔ျဖင့္ ရထားထြက္ခဲ့ေတာ့ ခရီးသည္တို႔အား မီးရထားက ေလာ္စပီကာျဖင့္ ဓာတ္ျပားဖြင့္၍ ေဖ်ာ္ေျဖသည္။
"ပ်ိဳပ်ိဳေမ အလည္အပတ္ ထြက္တယ္ ... ေမာ္ေတာ္ကားနဲ႔ရယ္ ... ရွမ္းျပည္ကို ေတာင္ပုိင္းေရာ ... ေျမာက္ပုိင္းေရာ ေရာက္ခဲ့တယ္။ ရွမ္းမေလးေတြေပါတယ္ ... ေခ်ာတယ္ ... ေအးခ်မ္းသာတဲ့႒ာနီဝယ္ ... ပါးကေလးေတြနီျမန္းလို႔ရယ္ .... ခ်စ္စရာေကာင္းလွပါေပတယ္ ... ႀကိဳက္စရာေကာင္းပါေပတယ္ ... ပ်ိဳပ်ိဳသြားဦးမယ္ ... ကုိကုိရယ္ တူလိုက္ကြယ္ ..."
ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ဒီသီခ်င္းကို သူ႔အနီးတြင္ ရွိေနေသာ အမ်ိဳးသမီးက သီဆို၍ သူ႔အား ရွမ္းျပည္ကို လိုက္ရန္ ေခၚေနသည္ဟု ေအာက္ေမ့မိ၏။
ဤဓာတ္ျပား ၿပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ လာျပန္၏။
"ျမင္ရင္ျမင္ျခင္းပဲကြယ္ ခ်စ္မိႀကိဳက္မိတယ္ ... သူဇာနတ္ႏွယ္ ယံုပါကြယ္၊ ရာသက္ပန္ မခြဲဘဲ အျမဲပဲ အသည္းစြဲေပါင္းဖို႔ ဆုေတာင္းရြယ္ ..."
ဤသီခ်င္းမွာ ျပည္လွေဖက သူ႔ကုိယ္စားပဲ သီဆိုေပးေနသည္ဟု ေမာင္ေမာင္သန္း စိတ္ထဲတြင္ ေအာက္ေမ့မိျပန္၏။
ယင္းသို႔ျဖင့္ မီးရထားႀကီးသည္ တစ္ဘူတာဝင္ တစ္ဘူတာထြက္ႏွင့္ လာခဲ့ေလရာ ေတာင္ငူ ဘူတာသို႔ ေရာက္ေသာ အခါ၌ ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ထိုအမ်ိဳးသမီး၊ ထိုအေဒၚႀကီးတို႔ႏွင့္ သိကၽြမ္း ခင္မင္သြားေလၿပီ၊ အေၾကာင္းမွာ ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ "ေပးကမ္းျခင္း ေအာင္ေစရာ" ဆိုသည့္ထံုးကို ႏွလံုးမူ၍ ေရာက္ေလရာ ဘူတာမွာ သူကခ်ည္း ဝယ္ျခမ္း ေကၽြးေမြးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ သူ႔ ပိုက္ဆံအိတ္ ေဖာင္းေဖာင္းႀကီးထဲမွ ေငြစကၠဴ အထပ္လိုက္ႀကီးေတြကို ထုတ္ထုတ္ သံုး၍လည္း ျဖစ္၏။
အေဒၚႀကီး နာမည္က ေဒၚလွေသာင္းတဲ့၊ ထို အမ်ိဳးသမီးေခ်ာ နာမည္က ခင္ေစာအိတဲ့၊ သူ႔ကုိယ္သူ ေျပာေတာ့ "အိ" တဲ့။
သို႔ေသာ္ ခင္ေစာအိ မ်က္ႏွာကို အကဲခတ္ရသည္မွာ ေမာင္ေမာင္သန္း စိတ္ထဲတြင္ တယ္ၿပီး ၾကည္သာသည္ဟု မထင္၊ တစ္စံုတစ္ခုကို ပူေဆြးေသာက ေရာက္ေနပံုပဲ။
ထို႔ေၾကာင့္ ပ်ဥ္းမနားဘူတာ အလြန္တြင္ မခင္ေစာအိ အိမ္သာ ဝင္သြားစဥ္၌ ေမာင္ေမာင္သန္းက အေဒၚႀကီးအား ...
"အန္တီေသာင္းရယ္ ... တစ္ခု ေမးပါရေစ၊ အိမ်က္ႏွာ ၾကည့္ရတာ တယ္ၿပီး မရႊင္ပ်ဘူးဗ်"
ထိုအခါ အေဒၚႀကီးက
"ဪ ... ေမာင္ေမာင္သန္းေတာ့ သိရတာ မၾကာေသးေပမယ့္လို႔ ကုိယ့္တူရင္း သားရင္းလို ခင္လို႔ ေျပာရဦးမယ္၊ အိက မုဆိုးမ ျဖစ္တာ မၾကာေသးဘူးကြယ့္"
ေမာင္ေမာင္သန္း မ်က္လံုးအျပဴးသားႏွင့္ ပါးစပ္အေဟာင္းသား ျဖစ္သြားကာ
"ဪ"
အေဒၚႀကီးက
"အဲဒါ ရက္လည္ သပိတ္သြပ္ၿပီးလို႔ သံုးရက္ပဲ ရွိေသးတယ္၊ အိမ္မွာ သူ႔လင္ ေျခရာလက္ရာေတြ ၾကည့္ရတာ ပူေဆြးေသာက ေရာက္လွတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ဆိုၿပီး အေဒၚနဲ႔ ခရီးရွည္ ထြက္လာၾကတာ"
"ဪ ....."
ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ဒုတိယမၸိ ဪရျပန္၏။
အေဒၚႀကီးက စကားဆက္သည္။
"သူတို႔လင္မယားက တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ သိပ္ခ်စ္ၾကတာကြယ့္၊ သူ႔ေယာက္်ား နာမည္က ေမာင္ဖိုးသာကို "သာ" လို႔ အဖ်ားဆြတ္ကေလး တစ္လံုးထဲ ေခၚတယ္၊ သူ႔လင္ကလဲ သူ႔ကို "အိ" တဲ့"
"ဪ ..."
ေမာင္ေမာင္သန္း၏ တတိယမၸိ ဪ ....
"အဲလိုခ်ည္း သာ ... အိ၊ သာ ... အိ နဲ႔ သာအိ တစိုစို ေနရာက သူ႔လင္ဟာ အနိစၥသေဘာ ကိစၥေခ်ာ သြားတာကြယ့္၊ သူ႔ေယာက္်ားက ကုိယ္လံုးကုိယ္ဖန္ခ်င္း မင္းနဲ႔ ခပ္ဆင္ဆင္ တူေသးေတာ့"
"ဪ ..."
ေမာင္ေမာင္သန္း၏ စတုတၳေျမာက္ ဪ ...
"ေအာင္မေလး သူတို႔ လင္မယားက တစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ အင္မတန္ ကယုကယင္ ေနၾကတာ၊ ေမာင္ဖိုးသာ အလုပ္သြားမယ္ ဆိုရင္ေလ၊ အိက အိမ္ေပၚဝထိေအာင္ လိုက္သြားၿပီး ပါးကေလး ေမာ့ေပးလိုက္တယ္၊ ေမာင္ဖိုးသာက ေမႊးၿပီးေတာ့မွ တာ့ ... တာ၊ တာ့ ... တာနဲ႔ တစ္ေယာက္တစ္ေယာက္ ႏႈတ္ဆက္သြားၾကတယ္၊ အျပန္မွာလည္း မယားက ဒီလိုပဲ အေပါက္ဝက ဆီးႀကိဳတယ္ ပါးကေလး ေမာ့ေပးတယ္"
"ဪ ..."
ေမာင္ေမာင္သန္း၏ ပဥၥမေျမာက္ ဪ ...
"အဲသည္လိုပဲ ေပါင္းသင္း လာခဲ့ၾကတာ ငါးႏွစ္ၾကာေတာ့ ေမာင္ဖိုးသာ ဖ်ားၿပီး ေသခါနီးမွာ (အိရယ္ တဲ့၊ သာ မရွိေတာ့ဘူး ဆိုရင္ အိ ေနာက္လင္ ယူေတာ့မွာေပါ႔ေနာ္) ဆိုေတာ့ အိက (သာ စိတ္ခ်သာ သြားတဲ့၊ အိဟာ သာက လြဲရင္ ဘယ္သူမွ မယူပါဘူး) လို႔ ကတိ ေပးလိုက္တယ္၊ ဒီေတာ့မွလဲ ေမာင္ဖိုးသာဟာ အေသေျဖာင့္ သြားပါတယ္ကြယ္" ဟု အေဒၚႀကီးက လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး ေျပာျပသည္။ ဒီအခါေတာ့ ေမာင္ေမာင္သန္းသည္ ဆဌမေျမာက္ မ"ဪ" ႏိုင္ေတာ့ပဲ မခ်ိတင္ကဲ အသံႀကီးႏွင့္
"ေအာင္မယ္ေလး ... အန္တီေသာင္းရယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ အျဖစ္နဲ႔ တူလုိက္တာဗ်ာ" ဟု ဆိုၿပီး သူ႔အေၾကာင္းကို ေျပာျပလိုက္ေတာ့ အေဒၚႀကီးက အားရပါးရ ရယ္ေမာၿပီး ...
"အင္း ... မင္းတို႔ တူႏွစ္ကုိယ္ခ်င္းေတာ့ ေတြ႕ေနၿပီေကာကြဲ႕၊ မင္းခုန အိမ္သာ သြားေနတုန္းကလဲ အိက ဒီလူ႔မ်က္ႏွာ ၾကည့္ရတာ သိပ္ရႊင္ပ်ပံု မေပၚဘူးတဲ့၊ ေျပာတယ္"
ဤတြင္ ေမာင္ေမာင္သန္း ပ်ာပ်ာသလဲ ျဖစ္သြားကာ ...
"ဟင္ ... ဟုတ္လား အန္တီေသာင္း၊ ဟုတ္လား အန္တီေသာင္း ..."
"ဟုတ္တယ္ ... မင္းက သူ႔ကို စိတ္ဝင္စားသလိုပဲ၊ သူကလဲ မင္းကို စိတ္ဝင္စားပံုပဲ၊ ဒါေပမယ့္ မင္းအေၾကာင္း အန္တီက မသိေသးေတာ့ ေျပာမျပလုိက္ရဘူး၊ ခုေတာ့ ေျပာလုိက္မယ္ေလ၊ အိ အိမ္သာက ျပန္လာေတာ့၊ မင္းက အိမ္သာထဲ သြားေနေပါ႔ဟုတ္လား"
ယင္းသို႔ျဖင့္ ေမာင္ေမာင္သန္း အီးအီးမပါဘဲႏွင့္ အိမ္သာထဲတြင္ တစ္ေအာင့္တနားႀကီး ေနလိုက္ရ ျပန္၏။
ဪ ... သြားေလသူတို႔အား ေမာင္ေမာင္သန္းက "သီကလြဲရင္ ဘယ္သူမွ မယူပါဘူး" ခင္ေစာအိက "သာကလြဲရင္ ဘယ္သူမွ မယူပါ" ဟု ခ်စ္ကတိေတြ ကုိယ္စီ ေပးလိုက္ၾကၿပီမို႔ တစ္ဦးအျဖစ္ တစ္ဦး သိေနၾကေသာ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အဖို႔ ခက္မေနၾကေပဘူးလား။
သို႔ေသာ္ ... မခက္ပါဘူး၊ ေလာကတြင္ လိုလွ်င္ၾကံဆ နည္းလမ္းရသည္မို႔ ရမည္းသင္း ဘူတာ အလြန္တြင္ ဤျပႆနာကို ဟိုအေဒၚႀကီး ေဒၚလွေသာင္းကပဲ ေျဖရွင္းေပးလုိက္ပါ၏။
"မင္းတို႔က ခုမွ မုဆိုးဖို, မုဆိုးမ စလံုးေရ စ႐ံု ရွိၾကေသးတာကြာ၊ ငါက ငါး မုဆိုးမ၊ မုဆိုးမ ငါးခါ ျဖစ္ခဲ့ပါၿပီကြယ္၊ ေသခါနီး လူေတြက သူတို႔ အသက္ကေလး ထြက္ပါမယ့္ အေရး၊ အင္မတန္ ဇီဇာ ေၾကာင္တာကြယ့္၊ ငါလဲ ဒီကတိမ်ိဳးေတြ ေပးခဲ့ဘူးသေပါ႔၊ အမွန္ေတာ့ ေသခါနီးလူကို ေပးလုိက္တဲ့ ကတိလဲ မပ်က္ရေအာင္၊ ကုိယ့္ဆႏၵလဲ ျပည့္ရေအာင္ ေႁမြမေသ တုတ္မက်ိဳး နည္းရွိပါတယ္ကြ၊ အဲ ... ေငြေလးေတာ့ အနည္းအက်ဥ္း ကုန္မယ္ေပါ႔ကြာ၊ အခုႏွစ္မွာ သတင္းစာေတြက ေၾကာ္ျငာခ တစ္ေကာ္လံ တစ္လက္မကို ဘယ္ေလာက္ ယူသလဲ"
ေမာင္ေမာင္သန္းက သြက္လက္ ဖ်တ္လတ္စြာ၊
"၁၅ိ/- ခင္ဗ်"
"ေအာင္မယ္ေလး ... ဟိုတုန္းက ၈ိ/- ပါကြာ၊ ေၾကးမံု သတင္းစာမွာ ဆိုရင္ ပိုင္ရွင္ အယ္ဒီတာက အန္တီ့ သူငယ္ခ်င္းမရဲ႕ သားမက္ ျဖစ္ေနေတာ့ အန္တီဆို တစ္ျပားမွေတာင္ မေပးရဘူး၊ ငါ ေနာက္လင္တစ္ခါ ယူခါနီးတုိင္း ဖရီး ေၾကာ္ျငာတာခ်ည္းပဲ"
"ဘယ္လို ေၾကာ္ျငာရမလဲ ခင္ဗ်"
ေမာင္ေမာင္သန္းက ေမး၍ အေဒၚႀကီးက သူ႔နည္းသူ႔ဟန္ကို ေျပာျပေတာ့ ခင္ေစာအိေရာ ေမာင္ေမာင္သန္းပါ သေဘာက်လွသျဖင့္ သူတို႔သည္ ေသသူမ်ား၏ အသက္အာမခံေငြေတြ ၿမိဳးၿမိဳးျမက္ျမက္ ရထားသည့္အတိုင္း ၿမိဳးၿမိဳးျမက္ျမက္ပဲ ဉာဏ္ပူေဇာ္ခ ကမ္းေပးလိုက္ၾကၿပီး သာစည္ဘူတာ အေရာက္၌ ရန္ကုန္ရထားေပၚက ဆင္းခဲ့ၾက၍ မႏၲေလးမွ လာေသာ အစုန္ရထားျဖင့္ ရန္ကုန္သို႔ ျပန္လုိက္ခဲ့ၾကေလ၏။ သူတို႔ ရန္ကုန္ ေရာက္ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ သတင္းစာမ်ား၌
-------
နာမည္ေျပာင္းျခင္း
ေျမာက္ဥကၠလာပ၊ ခုိင္သစၥာလမ္း၊ အမွတ္ (၇၅) ေန ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ေမာင္သန္း၏ နာမည္ကို ေမာင္ေမာင္သာဟု ေျပာင္းလုိက္ပါေၾကာင္း။
ပံု - ေမာင္ေမာင္သာ
------
၎ေၾကာ္ျငာေအာက္မွာပဲ
--------
နာမည္ေျပာင္းျခင္း
ေတာင္ဥကၠလာပ၊ သမၻဴလရပ္ကြက္၊ အမွတ္ (၁၅၀၉) ေန ကၽြန္မ ခင္ေစာအိ နာမည္ကို ခင္ေစာသီဟု ေျပာင္းလိုက္ပါေၾကာင္း။
ပံု - ခင္ေစာသီ
----------
ဤသို႔ နာမည္ေျပာင္း ေၾကာ္ျငာမ်ား ပါၿပီးေနာက္ တစ္ေန႔ သတင္းစာမ်ား၌
---------
လက္ထပ္ၿပီးစီးျခင္း
ေျမာက္ဥကၠလာပ၊ ခုိင္သစၥာလမ္း၊ အမွတ္ (၇၅) ေန ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္ေမာင္သာႏွင့္ ေတာင္ဥကၠလာပ၊ သမၻဴလရပ္ကြက္၊ အမွတ္ (၁၅၀၉) ေန ကၽြန္မ ခင္ေစာသီ တို႔သည္ မေန႔က ျပည္သူ႔တရား႐ံုး၌ လက္ထပ္ၿပီးစီးပါေၾကာင္း။
ပံု - ေမာင္ေမာင္သာ+ခင္ေစာသီ
----------
ယင္းသို႔လွ်င္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သည္ သြားေလသူတို႔အား ေပးလိုက္ေသာ ကတိမ်ားလည္း မပ်က္ေစဘဲ မယားက လင္ကို "သာ"၊ လင္က မယားကို "သီ" ဟု သီ သီ သာ သာ ႏွင့္ တီတီတာတာ ေပါင္းသင္း ေနၾကေလသတည္း။
ေကာင္းေနာ္ ...
-----------------
ေသာ္တာေဆြ
ေသြးေသာက္ မဂၢဇင္း၊ အမွတ္ ၃၉၅၊ ႏိုဝင္ဘာလ၊ ၁၉၇၅။

No comments:

Post a Comment