Thursday, 28 July 2016

ဇာတ္ဝင္ခန္း

ဇာတ္ဝင္ခန္း (မင္းလူ)
-----------------------
ဝပ္ႏွစ္ေထာင္ႏွင့္ ဝပ္ငါးေထာင္အား ရွိေသာ မီးေမာင္းႀကီးမ်ား၏ အလင္းေရာင္မွာ အေလ့အက်င့္ မရွိသူ ဆိုလွ်င္ မ်က္စိေတြ ျပာၿပီး က်ိန္းစပ္ကုန္ လိမ့္မည္။ မင္းသားေတြ ကေတာ့ မီးထိုးလိုက္ခါမွပင္ မ်က္လံုးေတြ ပိုၿပီး အေရာင္ ေတာက္လာ ေသးသည္။
“႐ိုက္မယ္.. အားလံုးၿငိမ္ပါ၊ စတတ္”
အသံဖမ္းဆရာက အခ်က္ေပး လိုက္သည္။ ကင္မရာဆရာက ခလုတ္ဖြင့္ၿပီး “ကလက္” ဟု ေအာ္သည္။ ဂ်ပ္႐ိုက္သမားသည္ “ကတ္ဆဲဗင္း” ဟု ေအာ္ၿပီး ႐ိုက္ကူးမည့္ အခန္းစဥ္နံပါတ္ ျပေသာ “ကလက္” ေခၚ သစ္သားျပား၏ အေပၚမွ လွ်ာကေလးကို ေဒါက္ခနဲ ျမည္ေအာင္ ႐ိုက္လိုက္သည္။ သူ ထြက္သြားေသာ အခါ မင္းသား အမူအရာ စလုပ္သည္။
သေရာ္ေတာ္ေတာ္ မခိုးမခန္႔ ရယ္လိုက္ၿပီး...
“အနီးကပ္ဆံုးလူဟာ ေနာက္ဆံုးမွ သတင္းၾကားရတယ္ ဆိုတာ သိပ္မွန္ပါလား ခင္သူဇာ”
“ကတ္”
ဒါ႐ိုက္တာက ေအာ္လိုက္သည္။ တစ္ခန္း ၿပီးသြားၿပီ။ မီးေမာင္းေတြ မွိတ္သြားသည္။
“ဘယ္လိုလဲ ဆရာ... ႀကိဳက္ရဲ႕လား”
မင္းသားက ေမး၏။ ဒါ႐ိုက္တာက “အိုေက” ဟု ေျပာသည္။ သူ႔လက္ေထာက္ဆီမွ ဇာတ္ၫႊန္းစာအုပ္ကို ဆြဲယူၿပီး...
“ကတ္ေက်ာ္႐ိုက္မယ္ ကိုစိုးေရ၊ ကင္မရာ ေရွ႕နည္းနည္း တိုးမယ္၊ ဘတ္စ္ယူမယ္ေနာ္”
ဓာတ္ပံုအဖြဲ႔သားမ်ားက ကင္မရာႀကီးကို ေရႊ႕ၾကသည္။ ဒါ႐ိုက္တာက မင္းသားကို ေျပာရမည့္ စကားမ်ားႏွင့္ အမူအရာကို ျပေနသည္။
႐ုပ္ရွင္႐ိုက္ရာတြင္ ဇာတ္လမ္း အစဥ္အဆက္အတိုင္း မင္းသားတစ္လွည့္၊ မင္းသမီးတစ္လွည့္ ႐ိုက္ေနလွ်င္ ကင္မရာကို ဟိုဘက္လွည့္ ေရႊ႕လိုက္၊ ဒီဘက္လွည့္ ေရႊ႕လိုက္ လုပ္ရမည္။ အခ်ိန္ကုန္ လူပင္ပန္း ျဖစ္မည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မင္းသားအခန္းေတြခ်ည္း ဆက္တိုက္ ႐ိုက္သည္။ ၿပီးမွ မင္းသမီးအလွည့္။ ႏွစ္ေယာက္တြဲခန္း ပါလွ်င္ အလ်ဥ္းသင့္သလို ႐ိုက္သြားသည္။ ဒါ “ကတ္” ေက်ာ္ ႐ိုက္သည္ဟု ေခၚ၏။ ကားဆက္သည့္ အခါက်မွ ဖလင္ကို ျဖတ္ၿပီး အစီအစဥ္အတိုင္း ျပန္ဆက္ယူျခင္း ျဖစ္၏။ တစ္ခါတေလ ေနာက္ဆံုးမွ ျပရမည့္ အခန္းကို အရင္႐ိုက္ခ်င္ ႐ိုက္တတ္သည္။
႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တာ မျမင္ဖူး၍ လာၾကည့္သူမ်ားမွာ မင္းသား၊ မင္းသမီး ၾကည့္ရတာေလာက္သာ အရသာ ရွိသည္။ ႐ုပ္ရွင္ျပသည့္အခါ ငါးစကၠန္႔ေလာက္သာ ၾကည့္ရမည့္ အခန္းကို ဆယ့္ငါးမိနစ္၊ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ျပင္ဆင္ေနရတာ ျမင္ၿပီး ပ်င္းရိ ၿငီးေငြ႕သြားတတ္သည္။ ႐ိုက္သည့္ အခန္းေတြကလည္း ဟိုေက်ာ္ဒီေက်ာ္ႏွင့္ ဘယ္လို ခံစားရမည္မွန္း မသိ။ တခ်ိဳ႕ဆိုလွ်င္ ထိုင္ရတာ ၾကာေတာ့ ေညာင္းညာၿပီး တသမ္းသမ္း တေဝေဝ ျဖစ္စျပဳလာသည္။
ခု႐ိုက္ေနသည့္ အခန္းမွာ မင္းသမီးကို မင္းသားက သစၥာမရွိေၾကာင္း စြပ္စြဲေနသည့္အခန္း ျဖစ္၏။ စကားလံုးေတြ ပိုၾကမ္းလာသလို တစ္ခန္းၿပီးတစ္ခန္း ကင္မရာ ေရွ႕တိုးတိုးၿပီး ႐ိုက္သြားသည္။
တတိယအခန္း ႐ိုက္ၿပီးခ်ိန္တြင္ မင္းသမီး ေရာက္လာသည္။
“ေနာက္က်လွခ်ည္လား”
ဟု မင္းသားက ဆီး၍ ႏႈတ္ဆက္သည္။
“မင္းသမီးရွင့္... ျပင္ရ ဆင္ရေသးတယ္၊ အစ္ကို႔လို ဟိုတယ္ ဘားေကာင္တာကေန တန္းလာၿပီး ႐ိုက္လို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး”
ဟု ျပန္ပက္သည္။
“ျပင္ရဆင္ရတယ္ ဆိုၿပီး ဘာမွလည္း မလုပ္ရေသးပါလား”
မင္းသမီးက ျပန္ေျပာမေနေတာ့ဘဲ ဒါ႐ိုက္တာဘက္ လွည့္၍...
“ဆံပင္ပံုစံ ဒီအတိုင္းေကာင္းတယ္ မဟုတ္လား”
ဒါ႐ိုက္တာက အသံတိမ္တိမ္ျဖင့္...
“႐ိုး႐ိုးေလးပဲ ေကာင္းပါတယ္”
“ဘီးဆံပတ္ လုပ္ရမလား”
ဟု မင္းသမီးက ရိသည္။ ဒါမ်ိဳး ၾကံဳဖူးေပါင္းမ်ား၍ အေရထူေနၿပီ ျဖစ္ေသာ ဒါ႐ိုက္တာက...
“အလိမ္အတြန္႔ေလးေတြ နည္းနည္း ျဖဳတ္လိုက္ရင္ ရပါၿပီ”
“ေသလိုက္ပါေတာ့... ဒီအလိမ္ေလးေတြ လုပ္ဖို႔ တစ္နာရီေလာက္ ဒုကၡခံခဲ့ရတာ”
“ပေလးဘက္က်ေတာ့ လုပ္တာေပါ့ကြာ”
ဒါ႐ိုက္တာက ေခ်ာ့လိုက္၏။ မင္းသမီးက မိတ္ကပ္ လုပ္ဦးမယ္ ဆိုၿပီး လွည့္အထြက္ ဒါ႐ိုက္တာက “အက်ႌလက္ရွည္ေနာ္” ဟု လွမ္းသတိေပးသည္။ မင္းသမီးက “ရက္စ္” ဟု ေျပာင္စပ္စပ္ ေျပာသြား၏။
မင္းသားအခန္းေတြ ဆက္႐ိုက္သည္။ ၿပီးသြားေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာက...
“မင္းသား... မျပန္နဲ႔ဦးေနာ္၊ မင္းသမီးနဲ႔ အဆံုကေလး ႐ိုက္စရာ ရွိေသးတယ္”
မင္းသားက မ်က္ခံုး နည္းနည္း တြန္႔သြားၿပီး သူ႔တပည့္လက္မွ နာရီကို ၾကည့္လိုက္၏။ ထိုစဥ္မွာ ဇာတ္ကား ထုတ္လုပ္သူ မိန္းမႀကီး အနား ေရာက္လာၿပီး...
“ငါ့ေမာင္ ေမာသြားၿပီ ထင္တယ္၊ ဟိုဘက္နား သြားနားပါလား၊ ဒရင္းဘက္ ခင္းထားတယ္၊ ေရခဲဘူးလည္း အဆင္သင့္ပဲ”
ဟု ေျပာလိုက္၏။ ထိုအခါက်မွ မင္းသား မ်က္ႏွာ ၾကည္သြားသည္။ ဒရင္းဘက္၏ ေဘးမွာ စားပြဲပုပုေလး တစ္လံုး၊ ေရခဲဘူးႀကီး တစ္လံုးႏွင့္အတူ ဂဏန္း လက္မေၾကာ္၊ ျပည္ႀကီးငါးသုပ္၊ အာလူးေၾကာ္ ပန္းကန္မ်ားပါ ေတြ႕ရ၏။ မင္းသားက ေရခဲဘူးကို ဖြင့္ၿပီး ဘီယာတစ္ဘူး ထုတ္ယူလိုက္သည္။ သူ႔အႀကိဳက္ အဆာဟိ ဘီယာပင္ ျဖစ္၏။
* * *
“ဒီေလာက္ဆို ရတယ္ မဟုတ္လား ဆရာ”
ဟု မင္းသမီးက ေျပာရင္း အနားလာရပ္သည္။ မင္းသမီး ျပင္ဆင္လာပံုမွာ မဆိုးလွ။ ဆံပင္ပံုစံကေတာ့ နည္းနည္း လြန္ေနသည္။ ဒီေလာက္ေတာ့ အလိုလိုက္ရမွာေပါ့ဟု ဒါ႐ိုက္တာက ေတြးသည္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီမင္းသား မင္းသမီးေတြႏွင့္ အလုပ္လုပ္ရတာ မဆိုးလွ။ စူပါေတြပီပီ နည္းနည္း အထြန္႔တက္ခ်င္ေသာ္လည္း အလုပ္က်ေတာ့ ပီျပင္ေအာင္ လုပ္တတ္၏။
“ကဲ... ႐ိုက္ရေအာင္”
ဟု ေျပာၿပီးမွ ဒါ႐ိုက္တာ မ်က္ေမွာင္ ကုပ္သြား၏။
“မင္းသမီး... ဆြဲႀကိဳး မပါဘူးလား၊ အသည္းပံု ေလာ့ကက္နဲ႔ဟာ”
“အဲဒါ ကၽြန္မဟာ မဟုတ္ဘူးေလ၊ ကုမၸဏီက ထုတ္ေပးတာ၊ သူတို႔ဆီမွာ ရွိမွာေပါ့”
႐ိုက္ကြင္း မန္ေနဂ်ာကို ေမးသည္။
“ပါမလာဘူး”
ဟု မ်က္ႏွာပ်က္ပ်က္ႏွင့္ ေျဖသည္။
“မပါလို႔ ရမလား၊ ဒီေန႔အခန္းက အဲဒီဆြဲႀကိဳး ျပန္ေပးရမယ့္ အခန္း၊ ဒါမပါရင္ ဘယ္လိုလုပ္ ႐ိုက္မလဲ”
ဇာတ္ကား ထုတ္လုပ္သူ မိန္းမႀကီး ေရာက္လာၿပီး “ဘာျဖစ္တာလဲ” ျပဴးျပဴးပ်ာပ်ာ ေမးသည္။ ၿပီးေတာ့ ႐ိုက္ကြင္း မန္ေနဂ်ာကို ႀကိမ္းေလေတာ့သည္။
“မင္းတို႔ ဒီအလုပ္ လုပ္တာပဲ အိုေသေတာ့မယ္၊ လိုတဲ့ပစၥည္း အကုန္လံုး အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ထားမွေပါ့၊ ဒီမွာ အခ်ိန္ကို ေငြနဲ႔စက္ဝယ္ၿပီး လုပ္ေနရတာ”
႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာ လိုအပ္သည့္ ပစၥည္းမွန္သမွ် ႐ိုက္ကြင္း မန္ေနဂ်ာ၏ တာဝန္ျဖစ္၏။ သို႔ရာတြင္ သူကလည္း သူႏိုင္ေသာသူကို လွည့္ေဟာက္သည္။ ဇာတ္လမ္း မွတ္တမ္းတင္ေသာ ေကာင္ေလးကို...
“မင္းကို ငါ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျပာတယ္၊ ဒီေန႔႐ိုက္မယ့္ အခန္းအတြက္ လိုတဲ့စာရင္း အျပည့္အစံု လုပ္ထားပါလို႔”
ဇာတ္လမ္း မွတ္တမ္းတင္သည့္ ေကာင္ကေလးကေတာ့ လွည့္ေဟာက္စရာ လူမရွိ။ သူ႔ေနာက္မွာ နံရံပဲ ရွိေတာ့သည္။
* * *
ဆြဲႀကိဳးႏွင့္ ေလာ့ကက္ကို သြားယူရသည္။ ဘယ္ေလာက္ ျမန္ေအာင္ သြားသြား နာရီဝက္ေလာက္ေတာ့ အခ်ိန္ပုပ္သြား၏။
ဒီေန႔အခန္းက အေရးႀကီးသည္။ ဇာတ္ဝင္ခန္းအရ အေရးႀကီးသလို အခ်ိန္ကလည္း အေရးႀကီးသည္။ ဒီအခန္းကို ဒီေန႔ျပတ္ေအာင္ ႐ိုက္ရမည္။ ဒီအခန္းၿပီးလွ်င္ ဇာတ္ကား တစ္ခုလံုး ၿပီးျပတ္ၿပီး အျမန္ဆံုး ကူး၊ ေဆး၊ အသံသြင္း၊ တည္းျဖတ္ၿပီး ဆင္ဆာတင္ဖို႔သာ ရွိ၏။ ဒီေန႔ မျပတ္လွ်င္ေတာ့ အကုန္လံုး ကလီသင္တ ျဖစ္ရေတာ့မည္။
အေၾကာင္းမွာ မနက္ျဖန္ ဆိုလွ်င္ မင္းသားေရာ မင္းသမီးပါ တျခား ဇာတ္ကားေတြ ႐ိုက္ဖို႔ နယ္ထြက္ရမည္။ ျပန္လာေတာ့လည္း တျခား ရက္ခ်ိန္းေတြ အျပည့္။ လုပ္ငန္း တစ္လေလာက္ ဖင့္ေႏွးသြားႏိုင္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဒီေန႔ မၿပီးၿပီးေအာင္ ႐ိုက္ရမည္။
မင္းသားမင္းသမီး ႏွစ္ေယာက္တြဲခန္းေတြ ႐ိုက္သည္။ အားလံုး အဆင္ေျပေျပ ၿပီးသြား၏။ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ႀကိဳးႀကိဳးစားစား သ႐ုပ္ေဆာင္ၾကသျဖင့္ ေက်နပ္အားရစရာ ေကာင္းသည္။ မင္းသားသည္ ဘီယာတစ္ဘူး လက္ကကိုင္ရင္း တာ့တာလုပ္ၿပီး ျပန္သြားသည္။
မင္းသမီးခန္းေတြ က်န္ေသးသည္။ ပထမတစ္ခန္း ႐ိုက္ရာမွာပင္ ကင္မရာ ပ်က္သြားသည္။ “ကေလာ့ပင္နီယံ” ဆိုတာ ေႂကြသြားျခင္း ျဖစ္၏။ အပိုပစၥည္း အဆင္သင့္ပါလို႔ ေတာ္ေသးသည္။ ႐ိုက္ကြင္း မန္ေနဂ်ာ ပ်ာယာခတ္လာၿပီ။ ညဥ့္နက္စ ျပဳလာၿပီ။
ကင္မရာျပင္ၿပီးေတာ့ ဆက္တိုက္႐ိုက္ဖို႔ ျပင္ဆင္သည္။ ထိုအခန္းက အေရးႀကီးသည္။ မင္းသမီး အကယ္ဒမီ ရႏိုင္သည့္ အခန္းျဖစ္၏။ စကားလံုး အရွည္ႀကီး ဆက္တိုက္ ေျပာရမည္။ ထို႔ေနာက္ ဆြဲႀကိဳးေလးကို ျဖဳတ္ေပးရမည္။
မင္းသမီးသည္ ဈာန္ဝင္စားေအာင္ အေတာ္ ႀကိဳးစားေနသည္။ ေခ်ာင္တစ္ေခ်ာင္မွာ တစ္ေယာက္တည္း ထိုင္ၿပီး ေျပာရမည့္ စကားလံုးေတြ တတြတ္တြတ္ ရြတ္ရင္း ေလ့က်င့္ေန၏။
အေတာ္ၾကာေတာ့ “ရၿပီ” ဆိုၿပီး ႐ိုက္ကြင္းေပၚ တက္လာသည္။ မင္းသမီး၏ အေျခအေနကို ၾကည့္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ ေက်နပ္သြားသည္။ တကယ္လုပ္ေတာ့မည္။
မီးေမာင္းႀကီးေတြ ထိုးလိုက္သည္။ အသံဖမ္းဆရာ အခ်က္ေပးသည္။ ကင္မရာေမာင္းသည္။ ကလက္။
ၿပီးေတာ့...
“ဒီမွာ ကိုကို... ကိုကို႔ကို လူႀကီးေတြ သေဘာတူလို႔ ယူခဲ့ရတယ္ ဆိုေပမယ့္ သူဇာ တစ္သက္လံုး ကိုကို႔ အေပၚမွာ သစၥာရွိခဲ့ပါတယ္၊ ဒါကို မယံုဘူး မဟုတ္လားဟင္”
ကင္မရာက တျဖည္းျဖည္း အနီးကပ္ ဆြဲယူေနသည္။ မင္းသမီး၏ ႏႈတ္ခမ္းေလးမ်ား တဆတ္ဆတ္ တုန္လာသည္။ မ်က္ရည္ဝဲလာ၏။ က်လုလုခင္မွာ ေခါင္းကို တစ္ခ်က္ေမာ့ၿပီး ထိန္းသည္။ ခ်က္ခ်င္း မ်က္ႏွာထားကို တင္း၍...
“အခုေတာ့... သူဇာ့ရဲ႕ အခ်စ္၊ သူဇာ့ရဲ႕ သစၥာတရားေတြဟာ...”
ထိုစဥ္မွာပင္ ေအာက္အီးအီးအြတ္ ဟူ၍ ၾကက္တြန္သံ ေပၚလာသည္။
“ဟိုး”
တစ္ေယာက္တစ္မ်ဳိး ေရရြတ္လိုက္သည့္ အသံေတြထဲက ဒါ႐ိုက္တာ၏ အသံ အက်ယ္ဆံုး ထြက္လာသည္။
“ဘယ္က ၾကက္လဲေဟ့”
“ဦးစံပရဲ႕ ၾကက္ ဆရာ”
“ေခၚစမ္း... ဦးစံပ”
ဦးစံပ ေရာက္လာေသာ အခါ ဒါ႐ိုက္တာ ဘာမွ မေျပာႏိုင္ခင္ ထုတ္လုပ္သူ မိန္းမႀကီးက ဦးေအာင္ ေဟာက္လိုက္သည္။
“ဒီၾကက္က ဘယ္က ေရာက္လာသလဲ”
ဦးစံပက မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္...
“ကၽြန္ေတာ္ ေတာကအျပန္ ယူလာတာပါ”
“ရွင္ဟာ ႐ုပ္ရွင္ျခံထဲ ေနၿပီး ဒီေလာက္မွ နားမလည္ဘူးလား”
“ကဲ ကဲ... ျပန္႐ိုက္မယ္”
ဒါ႐ိုက္တာက ဝင္ေျပာ၏။
မင္းသမီးက...
“မုဒ္ဝင္ေအာင္ လုပ္ရတာ လြယ္တာ မဟုတ္ဘူး”
ဟု သုန္မႈန္စြာ ေျပာသည္။
မီးေမာင္းေတြ ျပန္ဖြင့္။ ရယ္ဒီ ေမာင္း။ ကလက္။ မင္းသမီး စကားစေျပာ...။
“ေအာက္အီးအီးအြတ္”
“ဟာ”
“လုပ္ျပန္ၿပီ”
“သြားပါၿပီ”
“ကိုစံပ”
အသံေတြ တစ္ၿပိဳင္တည္း ထြက္လာသည္။ ထုတ္လုပ္သူ မိန္းမႀကီးသည္ ဦးစံပကို ဝင္းဝင္းေတာက္ေသာ မ်က္လံုးမ်ားနွင့္ ၾကည့္ၿပီး...
“ရွင့္ၾကက္ကို သြားရွင္းပစ္လိုက္”
“ဟုတ္... ဟုတ္ကဲ့”
ကိုစံပသည္ ႐ုပ္ရွင္ျခံ၏ အေစာင့္ႀကီး ျဖစ္၏။ သူေဌး၏ အမိန္႔ကို နာခံရန္မွ လြဲ၍ တျခားမရွိ။ ခဏၾကာေတာ့ သူျပန္ေရာက္လာသည္။ လက္ကေလး ေနာက္ပစ္၍ ယို႔ယို႔ေလး ရပ္ရင္း...
“ၿပီးပါၿပီ”
ဟု ေျပာသည္။
“အိုေက... စမယ္”
မီးေမာင္းေတြ ျပန္ဖြင့္ၿပီး ႐ိုက္လက္စ အခန္းကို ဆက္႐ိုက္သည္။ “ကတ္” ဆိုေသာ ဒါ႐ိုက္တာ၏ အသံႏွင့္ “အကယ္ဒမီ ေရွာ့ပဲ” ဆိုေသာ ထုတ္လုပ္သူ၏ အသံတို႔ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ေပၚလာသည္။ မင္းသမီးသည္ မ်က္ရည္ေတြ သုတ္ရင္း ျပံဳးေန၏။
* * *
ကိုစံပကေတာ့ လည္လိမ္ ဇက္က်ိဳးၿပီး မ႐ႈမလွ ေသဆံုးခဲ့ရရွာေသာ သူ႔ၾကက္ကေလးကိုသာ ျမင္ေယာင္ေနေလသည္။
ၾကက္ဖကေလးမွာ မန္က်ည္းေစ့ေရာင္ ျဖစ္၏။ ခြပ္လက္ခ်ၿပီးခါစ မ်ိဳးေကာင္း တိုက္ၾကက္ကေလး။ “ႏႈတ္သီး ေရတံေလွ်ာက္၊ အၿမီး တံစဥ္ေကာက္၊ အသည္း ပုဆိန္ေပါက္” ဆိုေသာ စာဆိုႏွင့္ ညီသည့္ ၾကက္ပ်ိဳကေလး။
တကယ္ေတာ့ ၾကက္ဖကေလးမွာ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တာကို အေႏွာင့္အယွက္ ေပးလို၍ မဟုတ္ပါ။ သူ႔မွာ လက္ပတ္နာရီ မရွိသည့္တိုင္ အခ်ိန္က်လာလွ်င္ မတြန္ဘဲ မေနႏိုင္ေသာ ဗီဇက ေသြးထဲသားထဲက ပါလာျခင္း ျဖစ္၏။ ထို႔အျပင္ ၾကက္ဖကေလးသည္ ႐ုပ္ရွင္ကိုလည္း တစ္ခါမွ် ၾကည့္ဖူးရွာသူ မဟုတ္ပါ။
---------
မင္းလူ
ရင္ခုန္ပြင့္၊ ဧၿပီ၊ ၁၉၉၀။

No comments:

Post a Comment